نتايج هفته بيست و چهارم ليگ برتر فوتسال

دیدار تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و شهیدمنصوری قرچک در چارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتسال از ساعت 15:30 در سالن پیروزی اصفهان برگزار شد که در پایان اصفهانی‌ها با نتیجه 5 بر 2 برابر منصوری به برتری رسیدند.

در ابتدای این دیدار بازیکنان منصوری توپ و میدان را در اختیار داشتند و موقعیت‌هایی را روی دروازه مصطفی نظری خلق کردند، هر چند که شاپا، بازیکن برزیلی گیتی‌پسند نیز دو شوت در این زمان زد.

پس از اینکه 5 دقیقه از زمان بازی گذشت مجید حسینی، بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند وحید شمسایی را در موقعیت تک به تک با نصیری‌نیا قرار داد و کاپیتان گیتی‌پسند توانست اولین گل بازی را به ثمر برساند.

پس از این گل این شاگردان علیرضا افضل بودند که توپ و میدان را در دست گرفتند و در حالی که 9 دقیقه و 30 ثانیه از زمان بازی گذشته بود بار دیگر مجید حسینی با پاس خود مسعود دانشور را صاحب موقعیت کرد تا دانشور دومین گل تیمش را وارد دروازه منصوری کند.

رضا لک پس از این گل درخواست وقت استراحت داد تا بتواند شرایط را برای تیمش بازگرداند و بازیکنان منصوری توسط احمد اسماعیل‌پور صاحب موقعیت شدند که با واکنش مصطفی نظری توپ راهی کرنر شد.

در ادامه بازیکنان گیتی‌پسند به حملات خود افزودند و در حالی که نزدیک به دو دقیقه به پایان نیمه اول باقی مانده بود، مصطفی نظری، دروازه‌بان اصفهانی‌ها توپ را به سمت دروازه منصوری پرتاب کرد که پس از اشتباه نصیری‌نیا، دروازه‌بان منصوری وحید شمسایی دومین گل خود و سومین گل تیمش را به ثمر رساند تا در پایان 20 دقیقه اول گیتی‌پسند 3 بر صفر بتواند منصوری را شکست بدهد.

در آغاز نیمه دوم و در حالی که 2 دقیقه و 25 ثانیه از بازی گذشته بود، علیرضا سهرابی، داور اول این دیدار وحید شمسایی را از زمین بازی اخراج کرد. پس از این اخراج سرمربی گیتی‌پسند معتقد بود به علت اینکه شمسایی در هنگام تعویض اخراج شده است تیمش باید ۵ نفره بازی را ادامه بدهد، اما داور معتقد بود که تیم اصفهانی باید 4 نفره بشود. همین امر باعث شد تا دقایقی بازی متوقف شود.

در حالی که گیتی‌پسند با 4 بازیکن بازی را دنبال می‌کرد، مجید لطیفی، بازیکن تیم فوتسال منصوری نیز در حالی که 3 دقیقه و 49 ثانیه از نیمه دوم گذشته بود با کارت دوم داور مواجه شد و از زمین بازی اخراج شد.

بازیکنان گیتی‌پسند از این ضربه خطا نهایت استفاده را کردند و شاپا با پاس خود محمد کشاورز را صاحب موقعیت کرد تا چهارمین گل گیتی‌پسند را کشاورز به ثمر برساند. محمد کشاورز در ادامه بار دیگر با شوت خود تیرک دروازه منصوری را به لرزه درآورد.

بازیکنان منصوری پس از این 4 گل به حملات خود افزودند و موقعیت‌هایی را خلق کردند که با واکنش‌های مصطفی نظری همراه بود. مجید تیکدری‌نژاد در حالی که 12 دقیقه و 30 ثانیه از زمان نیمه دوم گذشته بود در ارسال کرنری اسماعیل وطنخواه را صاحب موقعیت کرد تا وطنخواه با ضربه سر ضربی اولین گل منصوری را به ثمر برساند.

در ادامه بازی تیم گیتی‌پسند به علت گذشتن خطاهای منصوری از مرز 5 صاحب موقعیت از روی نقطه پنالتی دوم شد تا شاپا گل پنجم تیمش را وارد دروازه نصیری‌نیا بکند.

در حالی که 17 ثانیه به پایان بازی باقی مانده بود بار دیگر بازیکنان منصوری از روی نقطه کرنر به گل دوم دست یافتند.

حسین شمس، مدیرفنی تیم فوتسال گیتی‌پسند در سالن حضور داشت و چندین بار از سوی تماشاگران اصفهانی تشویق شد. شمس پس از زدن گل پنجم تیمش به شدت بازیکنانش را تشویق کرد و از هواداران نیز خواست تا به تشویق‌های خود ادامه دهند.

تیم فوتسال گیتی‌پسند در پایان با نتیجه 5 بر 2 برابر شهیدمنصوری قرچک به برتری دست یافت و 59 امتیازی شد تا هم‌امتیاز منصوری صدرنشین شود، اما به علت تفاضل گل کمتر در رده دوم قرار بگیرد.

با این نتیجه 2 هفته باقی مانده لیگ برتر فوتسال از حساسیت خاصی برخوردار خواهد بود. منصوری باید به مصاف صبای قم (میزبان) و فولادماهان (میهمان) برود و گیتی‌پسند نیز میهمان فرش‌آرا و میزبان پرسپولیس خواهد بود و تکلیف قهرمان در پایان هفته بیست‌وششم مشخص خواهد شد.

 

عصر امروز و از ساعت 16 نیز 6 دیدار دیگر نیز برگزار شد. راه ساری برابر میثاق تهران به تساوی بدون گل دست یافت و با توجه به اینکه شهرداری ساوه برابر گسترش فولاد به برتری رسیده بود، سقوط این تیم به لیگ دسته اول نیز قطعی شد تا تکلیف تیم‌های سقوط کننده مشخص شده باشد. دبیری نیز پیش از این سقوط کرده بود.

 

نتایج کامل مسابقات امروز به شرح زیر است:

 

گیتی‌پسند 5 - شهیدمنصوری 2

 

فولادماهان اصفهان 3 – صبای قم 2

 

گسترش فولاد تبریز صفر – شهرداری ساوه یک

 

راه ساری صفر – میثاق تهران صفر

 

لبنیات ارژن شیراز 2 – فرش‌آرا مشهد 2

 

دبیری تبریز 3 – فیروزصفه اصفهان 5

 

حفاری اهواز 5 – پرسپولیس 5

 

جدول لیگ برتر فوتسال:

1- شهید منصوری 59 امتیاز (تفاضل گل: 51)

2- گیتی‌پسند‌ 59 (تفاضل گل: 47)

3- فولاد‌ماهان‌ 51

4- حفاری‌‌اهواز 42

5- گسترش‌فولاد‌ 39

6- صبای قم 36

7- فیروزصفه‌ 34

8- فرش‌آرا 30

9- پرسپولیس تهران 27

10- ارژن شیراز 26

11- شهرداری ساوه 25

12- میثاق تهران 23

13- راه ساری 16

14- دبیری تبریز 10

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : جمعه 5 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط meisam
آخرین مطالب