استقلال فردا در آسیا

استقلال ايران در حالي در چارچوب دور جديد ليگ قهرمانان آسيا از ساعت 18:50 فردا به مصاف الريان قطر مي رود که براي صعود به مرحله‌ي گروهي ليگ قهرمانان با دو پيروزي در ديداهاي پلي‌اف مقابل تيم‌هاي ذوب آهن اصفهان و الاتفاق عربستان پا به مرحله گروهي گذاشت.

همچنين الريان قطر در شرايطي ميزباني نخستين بازي گروه A ليگ قهرمانان را بر عهده دارد که در آخرين ديدار خود در ليگ ستارگان قطر توانسته با نتيجه 3 بر صفر العربي را شکست دهد و با روحيه بالايي مقابل استقلالي ها حاضر شود. الريان در حال حاضر با 29 امتياز و با شش امتياز اختلاف نسبت به تيم صدرنشين لخويا سوم است.

در سوي ديگر ميدان پرويز مظلومي با مصدومان زيادي مواجه است و در اين بازي چند بازيکن خود را در اختيار ندارد. آندرانيک تيموريان، مجتبي جباري و الونگ الونگ به دليل آسيب ديدگي قادر به حضور در ترکيب نيستند. آرش برهاني نيز به دليل دو کارته شدن در ديدارهاي پلي آف شانس حضور در خط حمله استقلال را از دست داد. اما از طرف ديگر مشکل خروجي اسماعيل شريفات حل شد تا بتواند در کاروان استقلال حضور داشته باشد.


استقلال به مصاف الرياني مي رود که از بازيکنان خارجي زيادي بهره مند است و براي فرار از قانون محدوديت حضور بازيکن خارجي در تيمشان به تعداد زيادي از آنها تابعيت قطري داده‌ است. همچنين در اين تيم بازيکناني مانند فابيو سزار حضور دارند که هفته گذشته به همراه تيم ملي قطر به ايران آمدند و برابر تيم ملي ايران بازي کردند.

استقلال در صورتي که بتواند در نخستين ديدار خود سه امتياز بازي خارج از خانه را از آن خود کند،‌ مي‌تواند در روز نخست رقابت‌ها خودش را به عنوان يک تيم مدعي مطرح کند.


برنامه بازي هاي فردا:

گروهA

الريان - استقلال 18:50

نسف قرشي – الجزيره19:30

گروهB

بني‌ياس – العربي 18:50

الاتحاد – پاختاکور 20:35

گروهE

بنيادکار- آدلايد يونايتد 17:00

گامبا اوزاکا – پوهانگ استيلرز 19:00

گروه F

بربسبين – اف سي توکيو19:30

اولسان هيونداي – بيجينگ گوان 19:30

 
 
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : دو شنبه 15 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط meisam
آخرین مطالب