استقلال یا پرسپولیس مقصد بعدی قوچان نژاد

 

گل: رضا قوچان نژاد که در فوتبال هلند و بلژیک به گوچی مشهور است فوتبال خود را از تیم مشهور هیرنوین (Heerenveen) هلند آغاز کرده اما پس از یک مصدومیت نسبتا شدید از این تیم کنار گذاشته شده و بعد از جدایی از هیرنوین به تیم های دسته دومی فوتبال هلند پیوسته است و هم اکنون نیز در لیگ حرفه ای بلژیک و تیم سنت ترویدن(Sint-Truiden) مشغول به بازی است.
وی تاکنون در 20 بازی که برای این تیم به میدان رفته است تعداد 10 گل به ثمر رسانده و 5 پاس گل نیز در کارنامه وی وجود دارد. گوچی همچنین در طی دو بازی انجام داده در جام حذفی بلژیک یک گل و یک پاس گل داشته است و از این حیث چه در لیگ و چه در جام حذفی بهترین بازیکن تیمش محسوب می شود.
از دیگر نکات جالب توجه در کارنامه این بازیکن، به ثمر رساندن سریعترین گل فوتبال هلند است. قوچان نژاد اوایل سال 2010 در نخستین بازی که برای تیم "کامبیور" به میدان رفت توانست در نهمین ثانیه مسابقه توپ را وارد دروازه "ویندام" کند.
گوچی چندی پیش به شدت مورد توجه کارلوس کی‌روش قرار گرفت و صحبت هایی در خصوص دعوت وی به تیم ملی بر سر زبان ها افتاد اما اگرچه خود این بازیکن علاقه فراوانی برای حضور در ایران و مذاکره با مسئولان فوتبال کشورمان دارد اما به دلیل نگذراندن خدمت سربازی، از آمدن به ایران و به تبع آن ممنوع الخروج شدن واهمه دارد.
مشکل سربازی
بعضی از نزدیکان رضا به وی توصیه کرده اند که قبل از سفر به ایران و گفتگو با کادرفنی تیم ملی حتما مسئله خدمت سربازی را حل کند تا برای ادامه فوتبالش در اروپا دچار مشکل نشود. در همین حال برخی شنیده ها نیز حاکی از آن است که در صورت حل شدن مسئله سربازی رضا قوچان نژاد، وی قصد حضور در لیگ برتر ایران و پیوستن به یکی از دو تیم پرسپولیس یا استقلال را دارد.
جبار قوچان نژاد مدیربرنامه های این بازیکن در ایران، در این باره می گوید: «اگر مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان نظام وظیفه همکاری های لازم را جهت رفع مشکل خدمت رضا انجام دهند، این احتمال وجود دارد که وی در آینده ای نزدیک حتی به یکی از دو تیم پرسپولیس یا استقلال بپیوندد.»
قوچان نژاد در خصوص قطعی شدن حضور این بازیکن در تیم ملی نیز می گوید: «در این زمینه صحبت هایی با کادرفنی تیم ملی انجام شده است و آقای کی روش نسبت به رضا نظر مثبت و مساعدی دارند. با این وجود امیدوارم هرچه سریعتر شرایط حضور این بازیکن جوان و آینده دار در ایران و تیم ملی کشورمان فراهم شود و همانطور که اشکان دژاگه در اولین بازی ملی برای کشورش گلزنی کرد رضا هم بتواند به این موفقیت بزرگ دست یابد.»

 

 




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : دو شنبه 22 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط meisam
آخرین مطالب