رویانیان: حاضرم از بین بروم، اما برای پرسپولیس اتفاقی نیفتد

 

برنا: محمد رویانیان شب گذشته میمهمان تلفنی برنامه نود بود. او صحبت هایش را درباره انحلال تیم فوتسال پرسپولیس و مسائل پیرامون این موضوع آغاز کرد و اظهار داشت: در تیم ما کم کاری از نوع ناپاک آن صورت گرفته و من نیز تصمیمم را اعلام کردم. برای خودم واضح است که چه تخلفاتی صورت گرفته و همین کافی است.

وی افزود: تاکنون کسی از ما مدارک تبانی را نخواسته و حالا از این به بعد به کفاشیان جدید امیدوار هستیم. بنده به شخصه به مسائل پشت پرده آگاهی نداشتم، اما در این مدت چیزهای زیادی یاد گرفته ام. مسوولان اگر می خواهند ناپاکی را از بین ببرند، من نیز به آنها کمک می کنم، بنابراین آنها نیز به من اعتماد کنند.

مدیرعامل پرسپولیس درباره نتایج اخیر سرخپوشان در لیگ برتر گفت: دنیزلی مربی بزرگی است و نیازی به شوک ندارد. او مریض بود و در ترکیه حضور داشت و به همین دلیل در کنار تمرینات تیم نبود. بازیکنان نیز در غیاب سرمربی خوب تمرین نمی کردند. بنده از زمان حضورم سعی کرده ام مشکلات را حتی به صورت مقطعی با جذب بازیکن و سرمربی جدید از بین ببرم. درخصوص علی پروین نیز باید بگویم که از پیشکسوتان باشگاه است و از او خواستم تا با زبان خودش با بازیکنان حرف بزند و مشکل را ریشه یابی کند.

رویانیان درباره شکایت اشپیتیم آرفی و نلو وینگادا و احتمال کسر 9 امتیاز از پرسپولیس عنوان کرد: طلب وینگادا 360 هزار دلار است و باید پرداخت شود. به او گفتم یا به خانه ما بیاید یا ما به خانه اش برویم و موضوع را حل کنیم. حالا می خواهم نماینده به چین که وینگادا در آنجا است، بفرستم و مذاکره صورت بگیرد. امیدوارم تخفیفی بگیریم. درباره شکایت آرفی نیز باید بگویم که کمیته انضباطی ما را محروم کرده و اگر شکایت این بازیکن به فیفا برود، احتمال کسر امتیاز وجود دارد. گردنم از مو باریک تر است. بنده حاضرم خودم از بین بروم، اما برای پرسپولیس اتفاقی نیفتد.

 

 


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : چهار شنبه 6 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط meisam
آخرین مطالب