استقبال بايرلورکوزن از مدافع عنوان قهرماني

 پس از گذشت دو ماه از خاتمه مرحله گروهی این پیکارها از فرداشب دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با انجام دو دیدار آغاز خواهد شد که ابتدا در ورزشگاه بای آره ‌نا، لورکوزنی‌ها که میشاییل بالاک، هافبک و کاپیتان اسبق تیم ملی آلمان و باشگاه چلسی را در اختیار دارند، میزبان بارسلونا خواهند بود که مجموعه‌ای از ستارگان بزرگ جهان همچون لیونل مسی، ژاوی، پویول، اینیستا، آلوس و ... را در خدمت دارد.

این دیدار در شرایطی برگزار می‌شود که بارسلونا به علت باخت شنبه شب در لالیگا از اوساسونا فاصله‌اش را در پیکارهای داخلی با رئال مادرید در راه قهرمانی مجدد لیگ، کاهش یافته می‌بیند. به همین خاطر پیش بینی می‌شود مردان پپ گواردیولا با شرایطی متفاوت وارد این مسابقه برای دفاع از عنوان قهرمانی خود در اروپا می‌شوند.

در مقابل بایرلورکوزن که تحت هدایت مربی جوانی همچون روبین دوت، بی سر و صدا قدم‌های مثبت و روبه‌رشدی را در فصل جاری برداشته است، خواهان نهایت بهره برداری از امتیاز بازی خانگی مقابل کاتالان‌های قدرتمند است.

در دیداری دیگر از همین مرحله المپیک لیون در خانه ورزشگاه ژرلان به استقبال از تیم شگفتی ساز دور گروهی مسابقات همچون آپوئل نیکوزیای قبرس می‌رود.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : دو شنبه 24 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط meisam
آخرین مطالب