ميلان ميزبان آرسنال در سن سيرو

 در دومين شب مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا دو بازي ديگر برگزار مي‌شود. در نخستين ديدار که به دليل سرماي روسيه و اختلاف ساعت اين کشور با ساير کشورهاي اروپايي چند ساعت زودتر از زمان معمول برگزار خواهد شد، زنيت سنت پترزبورگ ميزبان بنفيکا است و ساعتي بعد دو تيم ميلان و آرسنال در سن سيرو به مصاف يکديگر مي‌روند.

آرسنال با 11 امتياز و بالاتر از مارسي، المپياکوس و بوروسيا دورتموند به عنوان تيم اول گروه F به مرحله يک هشتم نهايي اين رقابت‌ها راه يافت. اين تيم در آخرين بازي خود در ليگ برتر انگليس که روز شنبه برگزار شد، موفق شد با گل دقيقه 90 تيري آنري از سد ساندرلند بگذرد و با 43 امتياز به رده چهارم جدول صعود کند. با اين حال اختلاف بسيار زياد اين تيم با تيم‌هاي صدرنشين موجب شده است که شاگردان آرسن ونگر در عمل شانس زيادي براي تصاحب عنوان قهرماني ليگ برتر براي خود متصور نباشند و همه توجه خود را معطوف ساير جام‌ها از جمله ليگ قهرمانان اروپا کنند.

اين ديدار آخرين حضور تيري آنري در ترکيب آرسنال است. آنري که چندي قبل با يک قرارداد قرضي کوتاه مدت از نيويورک ردبولز آمريکا به تيم سابقش پيوسته بود، بعد از بازي با ميلان بايد به آمريکا باز گردد تا تيمش را در ليگ اين کشور همراهي کند. حضور آنري در سن سيرو خاطرات خوشي را در ذهن هواداران آرسنال زنده مي‌کند، چون اين بازيکن در جريان پيروزي پنج بر يک آرسنال مقابل اينتر که در سال 2003 در همين ورزشگاه به دست آمد، دو بار براي تيمش گلزني کرده بود.

در طرف ديگر، ميلان که با بارسلونا، ويکتوريا بلژن و باته بوريسوف هم گروه بود، موفق شد با 9 امتياز پس از بارسلونا به مرحله يک هشتم نهايي صعود کند. اين تيم پس از چند هفته‌ ناکامي در آخرين بازي خود در سري A ايتاليا مقابل اودينزه با نتيجه‌ دو بر يک به برتري رسيد. ميلان در حال حاضر با دو بازي بيشتر نسبت به يوونتوس و با فاصله دو امتياز در صدر جدول سري A حضور دارد، ولي در صورتي که يوونتوس در بازي‌هاي معوقه خود نتيجه‌ مطلوب کسب کند، شاگردان آلگري با صدر جدول وداع خواهند کرد.

نگراني عمده ميلاني‌ها براي اين بازي، آسيب ديدگي تعدادي از بازيکنان کليدي‌شان است. با اين حال اخيرا خبرهاي خوبي براي هواداران اين تيم منتشر شده است. باشگاه ميلان روز دوشنبه در وب سايت رسمي خود اعلام کرد که الکساندر پاتو، کوين پرينس بواتنگ و الساندرو نستا، سه بازيکن آسيب ديده اين باشگاه در تمرين‌هاي تيم شرکت کرده‌اند و مي‌توانند مقابل آرسنال به ميدان بروند.

ديدار دو تيم زنيت و بنفيکا از ساعت 20:30 و بازي ميلان و آرسنال از ساعت 23:15 به وقت ايران آغاز خواهد شد.

 
 


نظرات شما عزیزان:

چمع کن چرت برتا را
ساعت14:06---25 بهمن 1390
قهرمان فقط استقلال

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : سه شنبه 25 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط meisam
آخرین مطالب