صلاحيت نامزدهاي فدراسيون ازفردا بررسي ميشود

با پايان يافتن زمان اخذ تاييد‌يه‌هاي اعضاي مجمع فدراسيون فوتبال درباره پيشنهادشان براي کانديداهاي انتخابات فدراسيون، کار بررسي تاييد صلاحيت نامزدها از فردا (يکشنبه) در کميته رسيدگي به اين موضوع آغاز مي‌شود.


 پريا شهرياري - نماينده قانوني دبيرکل فدراسيون در اين باره گفت: پس از آنکه کانديداهاي انتخابات فدراسيون از 18 تا 25 بهمن فرصت ثبت‌نام در انتخابات را داشتند، پروسه اخذ تاييديه‌هاي اعضاي مجمع درباره کانديداها از 26 بهمن آغاز و تا29 بهمن (امروز) در ساعت 16 پايان يافت. کليه مدارک اخذ شده در اين رابطه در قالب نامه‌هاي محرمانه بوده که در اختيار دبيرکل فدراسيون قرار گرفته است.


 وي گفت: اين مدارک از فردا در کميته رسيدگي به تاييد صلاحيت کانديداها که متشکل از دبيرکل فدراسيون، معاون امور حقوقي و يک نفر کارشناس هستند آغاز و به مدت 5 روز کاري ادامه خواهد داشت. پس از آن تاييد صلاحيت کانديداها اعلام مي‌شود. طبق اساسنامه کساني که براي انتخابات رياست فدراسيون ثبت‌ نام کردند نياز دارند تا 10 نفر از اعضاي مجمع با ارسال‌ نامه‌هاي محرمانه فدراسيون، آنها را براي اين پست پيشنهاد دهند. البته علي کفاشيان که اين جايگاه را داشته طبق قانون نياز به چنين پيشنهادهايي در قالب تاييديه ندارد. همينطور کساني که براي پست نايب‌رييسي و يا عضويت در هيات رييسه فدراسيون ثبت‌نام کردند نياز به ارايه پيشنهاد 5 نفر از اعضاي مجمع دارند که البته اعضاي هيات رييسه پيشين فدراسيون قانونا نياز به آن ندارند. طبق اساسنامه فدراسيون هر کسي که براي دوره جديد فدراسيون بخواهد براي پستي کانديد شود اگر در دوره قبلي فدراسيون همان جايگاه را داشته، اکنون ديگر نيازي به تاييديه اعضاي مجمع ندارد.

 
 
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : شنبه 29 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط meisam
آخرین مطالب