جديدترين آراي کميته انضباطي فدراسيون فوتبال

 

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در پی تخلف هواداران تیم داماش در دیدار مقابل استقلال تهران،مدیرعامل این تیم روز دوشنبه 8 اسفند به محل کمیته انضباطی احضار شد.

***جریمه سرپرست مس سرچشمه

بر اساس گزارش های داور و نماینده ناظر دیدار تیم های صبای قم و مس سرچشمه، سرپرست تیم مس سرچشمه به جهت اعتراض و دخالت در امر داوری و اهانت به داور از زمین اخراج شد و درگیری لفظی هم بین وی و کمک داور اتفاق افتاد.

بر همین اساس سرپرست تیم مس سرچشمه از سوی کمیته انضباطی یک جلسه از همراهی تیم خود محروم و به پرداخت مبلغ پنج میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

***جریمه مربی مس کرمان

بر اساس گزارش های داور و نماینده ناظر دیدار تیم های مس کرمان و سایپای کرج در هفته 24 رقابتهای لیگ برتر، ''عارف سعیدیان'' مربی تیم مس کرمان به دلیل اعتراض به داور بازی در دقیقه 90 اخراج شد.

کمیته انضباطی به همین دلیل وی را به یک جلسه از همراهی تیم مس سرچشمه محروم و پرداخت مبلغ پنج میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

***جریمه تماشاگران و بازیکن تیم نفت آبادان

تماشاگران منتسب به تیم نفت آبادان در دیدار با ملوان انزلی تخلفاتی را مرتکب شدند و همچنین ''مصطفی صبری'' مدافع این تیم با اهانت به داور از زمین اخراج شد.

بر همین اساس باشگاه نفت آبادان به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه محکوم شد. همچنین کمیته انضباطی به این باشگاه تذکر می دهد در صورت تکرار تخلفات تنبیهات شدیدتری همچون برگزاری دیدارهای بدون تماشاگر و یا انتقال بازی به یک شهرستان دیگر درنظر گرفته خواهد شد.

همچنین مصطفی صبری چهار جلسه از همراهی تیمش محروم و به پرداخت بیست میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : شنبه 29 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط meisam
آخرین مطالب