گزارشي از دومين روز تمرينات تيم ملي فوتبال ايران

 

 در این روز که هوا مطلوب تر از روز مملو از گرد و غبار قبل بود کی روش، ابتدا تمرینات خود را با گرم کردن تیم و سپس با دو به دو کردن بازیکنان و انجام تمرینات فنی و کار با توپ آغاز کرد.

 تمرینات دروازه بانان تیم ملی نیز زیر نظر دنی گاسپار با جدیدیت دنبال شد.

 سرمربی تیم در ادامه تمرین با تقسیم بازیکنان به دو گروه با کاور آبی و زرد در دو نیمه 15 دقیقه ای دیداری را بین آنان برگزار کرد و پس از آن نیز مهارت بازیکنان را در زدن ضربات پشت محوطه جریمه زمین فوتبال مجموعه ورزشی باشگاه ایرانیان دبی، مورد ارزیابی قرار داد.

 محمد نوری بازیکن پرسپولیسی تیم ملی که به دلیل کشیدگی عضله پا دیروز به فیزیوتراپی پرداخته بود در  تمرین پا به توپ شد و گفته می شود که مشکل وی چندان جدی نیست و در روزهای آتی تمرینات اصلی را همراه دیگر بازیکنان ادامه خواهد داد.

 هادی عقیلی که روز گذشته به اردوی تیم ملی پیوسته بود در کنار تیم به ریکاوری پرداخت.

 خسرو والی زاده مدیر رسانه ای تیم ملی فوتبال ایران گفت: سید مهدی رحمتی، خسرو حیدری و پژمان منتظری بازیکنان تیم استقلال پس از مسابقه مقابل الاتفاق عربستان، روز یکشنبه به اردوی تیم ملی می پیوندند.

 بازیکنان دعوت شده به اردوی دبی 24 نفر هستند و جواد نکونام، علیرضا حقیقی و اشکان دژآگه در این اردو حضور نخواهند داشت، اما در بازگشت تیم ملی به تهران روز هفتم اسفندماه به اردو ملحق خواهند شد.

 با پایان یافتن اردوی تیم ملی در دبی فهرست تیم ملی با اضافه شدن این سه بازیکن لژیونر، در نهایت به 23 نفر برای دیدار با قطر کاهش خواهد یافت.

 تیم ملی فوتبال ایران در این اردو خود را برای دیدار رسمی دهم اسفند در مقابل تیم فوتبال قطر در چارچوب مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی 2014 آماه می کند.  بر همین اساس تیم ملی فوتبال ایران در این اردوی تدارکاتی چهارم اسفند ماه دیداری دوستانه با تیم ملی اردن در ورزشگاه الوصل برگزار خواهد کرد.

تیم ملی فوتبال ایران پنجم اسفند به تهران بازخواهد گشت و بلافاصله روز بعد از آن تمرینات خود را از سر خواهد گرفت تا خود را برای دیدار دهم اسفند برابر قطر آماده کند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : یک شنبه 30 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط meisam
آخرین مطالب